Wat we doen

Regelmatig in beeld komen en toegankelijk zijn voor je publiek, daar draait het om voor veel bedrijven en organisaties. Ook jouw doelgroep heeft een voorkeur voor korte, heldere boodschappen in plaats van zware teksten met veel jargon. Maar ook licht verteerbare kost moet inhoud hebben. 

Consultancy, concepten en content

Wil je advies over de te volgen strategie, over de boodschap die je wilt overbrengen en hoe je je doelgroep bereikt? Onze adviseurs helpen je verder.

Lees hier meer over communicatie-advies.

 

Past je huisstijl niet meer bij het huidige verhaal van je organisatie? Of zoek je naar een nieuwe manier om jezelf kenbaar te maken aan je doelgroep? Heb je behoefte aan creatieve ideeën? Zet ons prijswinnend buzz-team aan het werk voor je. 

Lees meer over concepten.

 

Wil je content produceren om op een zinvolle wijze van je te laten horen? Inside/out kan je van dienst zijn met online en offline tekstwerk, nieuwsbrieven, social media beheer en bedrijfsfilms.

Lees hier meer over content en mediaproducties. 

 

En wil je je gewoon richten op je eigen zaken en geen omkijken hebben naar communicatie rond een project, laat die projectcommunicatie dan aan ons over. Van plan tot uitvoering: wij regelen het.

Lees hier meer over communicatiemanagement.

 

Contentmarketing

Contentmarketing is het toverwoord tegenwoordig. Als je tenminste met relevante inhoud komt voor de lezer/kijker/toehoorder. Met contentmarketing dien je oplossingen aan voor vragen van je potentiële klant, zodat die - zoekend naar antwoorden - op jouw website of blog terechtkomt. Via social media kun je jouw informatie verder verspreiden. Deel je kennis via een blog, een publicatie op LinkedIn, of post een video. Denk vooraf na over de behoefte van je doelgroep en zorg dat je daaraan voldoet, om zo een betere positie bij zoekmachines te krijgen en dus je online vindbaarheid te vergroten.

Lees meer over online vindbaarheid (SEO) en zoekmachines in ons blog.

 

Media-aandacht

Een veelgestelde vraag: hoe krijg ik media-aandacht? Zorg ervoor dat journalisten jouw verhaal interessant vinden of dat je persbericht opvalt in de grote stroom berichten die mediabedrijven ontvangen. Inside/out Media Consultancy weet de weg in het medialandschap. Timing, redactionele inhoud en vorm: wij weten hoe je je kansen vergroot om de aandacht te vangen van de journalist, die overspoeld wordt met allerhande informatie.

 

Doe je dit allemaal liever niet zelf, omdat je nu eenmaal meer verstand hebt van andere zaken of omdat jouw dag ook maar 24 uur heeft, overweeg dan om je contentmarketing, je event-communicatie of social media uit te besteden. We helpen je graag.