Concepten

Een concept vormt de basis voor je communicatieplan. Een concept kan een duidelijk, overtuigend idee zijn over wat jouw organisatie (of merk) is en waar het voor staat. Daarmee is het een belangrijke pijler voor al je uitingen (van huisstijl tot advertenties) en gaat het lang mee. Het onderscheidt je van andere organisaties en merken en is dus van groot belang. Maar ook voor kleinere projecten is een goed concept vaak de basis. Inside/out Media Consultancy kan je helpen bij het bedenken en ontwikkelen en consequent doorvoeren van zo'n concept in je communicatie. Zo zet je je bedrijfsidentiteit scherp op het netvlies bij jezelf, je medewerkers en je klanten.

Buzz-team

Ons creatieve buzz-team denkt ‘out of the box’, zoals dat heet. Het klinkt makkelijk en wordt al gauw gezegd, maar niet iedereen kan het. Je moet een goede mix aan creatieve breinen hebben om echt vruchtbare brainstormsessies te hebben.

Ons buzz-team won in 2016 de eerste prijs voor het beste pr-idee voor het Basisinkomen 2018. Het team bestaat uit Doortje Gorissen, Gabrielle Kleuskens en Natascha Corbeek (vlnr. op de foto). Samen vullen ze elkaar goed aan, waardoor ze soms op de gekste ideeën komen. En ze halen vervolgens uit die ideeën een goed concept, want dat is natuurlijk de kunst.

Zoek je creatieve input voor bijvoorbeeld je huisstijl en bijbehorend communicatieconcept? Laat het buzz-team voor jou concepten ontwikkelen en uitvoeren.

  • creatieve concepten;
  • ideeën om je presentaties of evenementen te verbeteren en de impact te vergroten;
  • huisstijl, branding (je bedrijfsidentiteit scherp op het netvlies en consequent doorvoeren in al je communicatie);
  • opvallende en bijzondere evenement- en projectcommunicatie.


Advies en uitvoering

Behalve voor concepten kun je bij Inside/out ook terecht voor communicatie-advies en de uitvoering in de vorm van tekst en/of beeld.