Werkwijze

Laten we beginnen bij de basis: wat wil je vertellen, aan wie? En is dat echt wat je wilt vertellen, of is er nog een ander doel? In een gesprek - kopje koffie erbij - proberen we dat helder te krijgen. Dan bekijken we samen hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken en geven we de boodschap vorm. Klinkt simpel. Uiteraard komt het dan wel aan op de deskundigheid om een en ander te vertalen en uit te voeren.

Inside/out heeft specialisten in huis op diverse gebieden.

Consultancy

Voor advies over communicatie zit je bij onze adviseurs (consultants) helemaal goed. Zij zorgen ervoor dat de boodschap die je uitdraagt naar je doelgroep, ook bij je bedrijf en product past. Zodat het geloofwaardig is wat je zegt en je je doelgroepen bereikt. Je krijgt adviezen waar je wat aan hebt, concreet en praktisch.

Wij stappen in waar jij loslaat. Wat je zelf goed kunt, doe je zelf. Waar je je eigen netwerk in wilt zetten, daar doe je dat, want wij kunnen met iedereen samenwerken. Wij zijn graag je communicatie-partner voor de duur van een project, of voor langere tijd. Ook een abonnement is mogelijk, waarbij we samen goede afspraken maken en wij een vaste meerwaarde kunnen zijn voor je bedrijf.

Concepten

Een concept is een belangrijk onderdeel van je communicatieplan en bepaalt hoe je je presenteert als organisatie. Het is de basis voor al je uitingen (van website tot advertenties en gadgets) en gaat lang mee. Het onderscheidt je van andere organisaties en merken. Inside/out Media Consultancy kan je helpen om je bedrijfsidentiteit scherp op het netvlies te krijgen bij jezelf, je personeel en je klanten. En we helpen je het consequent door te voeren in al je communicatie-uitingen.

Prijswinnend buzz-team

Zoek je creatieve input voor bijvoorbeeld je huisstijl en bijbehorend communicatie-concept, of wil je een evenement net even anders onder de aandacht brengen? Laat ons prijswinnende buzz-team voor jou concepten ontwikkelen en eventueel uitvoeren. Ons team won in 2016 de eerste prijs voor het beste pr-idee voor het Basisinkomen 2018. 

Content

In deze tijd staat beeld vaak voorop, liefst bewegend beeld zelfs. Als bedrijf kun je eigenlijk niet meer om video heen om jezelf en je product te presenteren. Ook is het belangrijk om online vindbaar te zijn. Dat betekent dat je slim moet omgaan met zoekwoorden en interessante content, zodat de zoekmachines jouw website en social media goed waarderen (SEO). Ook op papier kun je je prima presenteren. Tekst en beeld kun je bij Inside/out laten maken. En altijd, altijd staat de inhoud voorop. Wat wil je vertellen en aan wie? Wij helpen je verder.

Abonnement

Inside/out bouwt graag aan een duurzame relatie. Als je vooraf al weet dat je met enige regelmaat communicatie-advies, tekstwerk of video nodig hebt, is het slim om een abonnement te nemen bij Inside/out.