Social media

Je hebt wel wat beters te doen dan je kostbare tijd besteden aan social media? Inderdaad, het kost tijd en moeite om van je social media-inzet een succes te maken. Tijd om ideeën te bedenken die je doelgroep(en) aanspreken, verhalen te schrijven, beelden te maken of zoeken, momenten te kiezen waarop je van je laat horen. En het kost ook tijd om zelf je weg te vinden met je bedrijf in die social media. En tijd is... Inderdaad. Toch kun je social media voor je laten werken.

Nieuwe klanten

Via blogs op je website en berichten op social media bereik je veel potentiële (nieuwe) klanten. Deel je kennis, je ervaringen en je professionele meningen in artikelen en berichten, word beter online gevonden en - als mensen het interessant vinden - gelézen door nieuwe doelgroepen. Vergeet hierbij ook het beeld bij de tekst niet, in de vorm van foto of video.

Het is begrijpelijk als je dat niet allemaal zelf wil of kan doen. Want inderdaad, als je het doet, doe het dan goed. Dan is de kans op nieuwe klanten groter. Natuurlijk kost het geld als je je contentmarketing uitbesteedt. Maar het bespáárt je ook weer tijd. En tijd is... Precies!